موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

پیشنهاد سرپرستی استقلال به آتیلا حجازی

  • کد خبر: ۲۰۸۸۵۴
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
پیشنهاد سرپرستی استقلال به آتیلا حجازی
آتیلا حجازی از سوی علی خطیر و جواد نکونام رسما پیشنهاد سرپرستی این تیم را دریافت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از سوی علی خطیر و جواد نکونام پیشنهاد سرپرستی تیم استقلال به آتیلا حجازی داده شده است. حجازی با تایید این خبر می‌گوید: «از طرف مسئولان استقلال با من صحبت شده و به صورت جدی هم درباره این پست با من صحبت شد. من با خود نکونام و خطیر جلسه داشتم و مفصل درخصوص پست سرپرستی صحبت کردم. من از زمانی که یک سال و نیم داشم به خاطر پدرم در کنار استقلال بودم و همیشه دلم با این تیم است و هر زمان استقلال به کمک نیاز داشته باشد من در خدمت این تیم هستم و در کنار استقلال خواهم بود.»


به این ترتیب با پذیرش پیشنهاد سرپرستی تیم استقلال از سوی آتیلا حجازی باید منتظر حضور او روی نیمکت استقلال بود، البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و برخی موانع باعث حضور نیافتن فرزند اسطوره سابق استقلال در این سمت نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->